På årets generalforsamling d. 20. maj sagde RådgivningsDanmark velkommen til fire stærke nye bestyrelsesmedlemmer. Samtidig tog foreningen afsked med fire bestyrelsesmedlemmer, som tilsammen repræsenterer 28 års erfaring i organisationens bestyrelse.
På årets generalforsamling d. 20. maj tog RådgivningsDanmark afsked med fire bestyrelsesmedlemmer, som tilsammen repræsenterer 28 års erfaring i organisationens bestyrelse.
Direktør i GirlTalk, Anna Bjerre, direktør i Weshelter, Ole Abildgaard Mikkelsen, direktør i Offerrådgivningen, Dorte Kallestrup Mortensen og partner i BETA, Astrid Læssø Christensen, har gennem deres mangeårige engagement været med til at styrke RådgivningsDanmark og udvikle organisationen til den stærke brancheforening, den er i dag.
Der skal lyde en stor tak for deres fantastiske indsats og bidrag gennem årene.
Samtidig blev en ny bestyrelse valgt. Udviklingschef i KFUKs Sociale Arbejde, Mads Andersen Høg overtager posten som forperson, mens direktør i Ventilen, Simone Bodholdt, direktør i Startlinjen, Louise Ahrenkiel, og Vicedirektør i Børns Vilkår, Steffen Raun Fjordside, indtræder som nye bestyrelsesmedlemmer. Steffen Raun Fjordside er ny næstforperson. Endelig blev fondsdirektør i Den Sociale Investeringsfond, Camilla Bjerre Damgaard udpeget til bestyrelsen.
Den nye bestyrelse består derudover af chef for landsdækkende Socialt Arbejde i Kirkens Korshær, Stine Lene Hansen, konsulent i LOKK, Kåre Skarsholm, direktør i Fri af Misbrug, Anne-Camilla Nielskov og sekretariatschef i Danske SOSU-skoler Michael Esmann.
Med både nye kræfter og erfarne bestyrelsesmedlemmer ved roret står RådgivningsDanmark stærkt rustet til at fortsætte arbejdet for rådgivningsbranchen og vores medlemmer.