Skiftedag i RådgivningsDanmarks bestyrelse

På årets generalforsamling d. 20. maj sagde RådgivningsDanmark velkommen til fire stærke nye bestyrelsesmedlemmer. Samtidig tog foreningen afsked med fire bestyrelsesmedlemmer, som tilsammen repræsenterer 28 års erfaring i organisationens bestyrelse.

På årets generalforsamling d. 20. maj tog RådgivningsDanmark afsked med fire bestyrelsesmedlemmer, som tilsammen repræsenterer 28 års erfaring i organisationens bestyrelse.

Direktør i GirlTalk, Anna Bjerre, direktør i Weshelter, Ole Abildgaard Mikkelsen, direktør i Offerrådgivningen, Dorte Kallestrup Mortensen og partner i BETA, Astrid Læssø Christensen, har gennem deres mangeårige engagement været med til at styrke RådgivningsDanmark og udvikle organisationen til den stærke brancheforening, den er i dag.

Der skal lyde en stor tak for deres fantastiske indsats og bidrag gennem årene.

Samtidig blev en ny bestyrelse valgt. Udviklingschef i KFUKs Sociale Arbejde, Mads Andersen Høg overtager posten som forperson, mens direktør i Ventilen, Simone Bodholdt, direktør i Startlinjen, Louise Ahrenkiel, og Vicedirektør i Børns Vilkår, Steffen Raun Fjordside, indtræder som nye bestyrelsesmedlemmer. Steffen Raun Fjordside er ny næstforperson. Endelig blev fondsdirektør i Den Sociale Investeringsfond, Camilla Bjerre Damgaard udpeget til bestyrelsen.

Den nye bestyrelse består derudover af chef for landsdækkende Socialt Arbejde i Kirkens Korshær, Stine Lene Hansen, konsulent i LOKK, Kåre Skarsholm, direktør i Fri af Misbrug, Anne-Camilla Nielskov og sekretariatschef i Danske SOSU-skoler Michael Esmann.

Med både nye kræfter og erfarne bestyrelsesmedlemmer ved roret står RådgivningsDanmark stærkt rustet til at fortsætte arbejdet for rådgivningsbranchen og vores medlemmer.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Få spændende nyheder, læs faglige artikler og se vores arrangementer

Nej tak, jeg vil ikke tilmelde mig.