Leverandørnetværk

hvad er leverandørnetværket?

RådgivningsDanmarks leverandørnetværk skal gøre det let for foreningens medlemmer til at vælge samarbejdspartnere, der har kendskab til og leverer skræddersyede løsninger til branchen. Netværket skal også bidrage til, at de produkter og tilbud, der er til branchen, udvikles og optimeres.

Listen over leverandørerne kan du finde nedenfor. I øjeblikket dækker den leverandører, som tilbyder ydelser indenfor:

  • Evaluering og dokumentation
  • Intranet og hjemmeside
  • Juridiske spørgsmål
  • Tekniske løsninger inden for chat
  • Tekniske løsninger inden for evaluering
  • Teknisk løsning face-to-face
  • Tekniske løsninger inden for SMS
  • Tekniske løsninger inden for telefoni
  • Tekniske løsninger inden for video
  • Undervisning

RådgivningsDanmark certificerer ikke leverandørerne i netværket, men leverandørerne er alle blevet anbefalet af et eller flere af RådgivningsDanmarks medlemmer, som har et eksisterende samarbejde med dem. Ved den enkelte leverandør fremgår det, om der tilbydes rabat til RådgivningsDanmarks medlemmer.

Vil du høre mere om mulighederne for at blive en del af leverandørnetværket? Eller har du samarbejdet med en virksomhed, som du vil anbefale andre at bruge? Så kontakt kvalitetskonsulent Ulla Lyndby Christensen eller læs mere her.

Evaluering og dokumentation

COWI

COWI kan udføre evalueringer af rådgivninger, som afdækker rådgivningens virkning på målgruppen. Derudover kan COWI levere samfundsøkonomiske analyser, som har til hensigt at vise de potentielle gevinster ved at investere i den konkrete rådgivning. COWI gennemfører deres arbejde på baggrund af f.eks. kvalitative interviews, spørgeskemaundersøgelser og økonomiske beregninger. Den konkrete analyse eller evaluering tilpasses rådgivningens målgruppe og formål ud fra en fælles forventningsafstemning til produktet.

Kontaktperson: Marie-Louise Mølbak, 56 40 31 82, MEMK@cowi.com
Gå til side

Intranet og hjemmeside

Tangora software

Tangora Software leverer et let anvendeligt rådgivningsværktøj, som både kan bruges til anonyme henvendelser og forløb. I systemet kan rådgiverne bl.a. oprette sager og kommunikere med brugere og andre rådgivere. Rådgivningskoordinatoren kan følge med i rådgivningerne med henblik på feedback, ligesom systemet kan trække data og lave statistik samt benyttes til brugerevaluering. Systemet kan anvende i forbindelse med hjemmerådgivning. Tangora Software tilpasser systemet til den enkelte organisations behov.

Kontaktperson: Jens Almborg, 22 22 73 17, jal@tangora.dk
Gå til side
RABAT
eKvator

eKvator leverer skræddersyet intranet og hjemmesideløsninger – herunder systemer, som kan bruges til at lave vagtplaner og følge om rådgivere tager kurser og følger supervision, som de skal, registrere rådgivningssamtaler, lave brugerevaluering og statistik. Derudover laver virksomheden grafisk arbejde.

eKvators intranet og hjemmesideløsninger fungerer blandt andet sammen med Basechat.

Kontaktperson: Sus Rødgaard, 45 76 15 05/ 21 73 13 85, sr@e-kvator.com
Gå til side

Juridiske spørgsmål

Karnov group

Karnov tilbyder en effektiv og sikker juridisk søgning. Med konsolideret lovgivning, noter, artikler og UfR-domme er rådgivningstilbud i stand til at træffe bedre og hurtigere beslutninger. Indholdet ajourføres dagligt og kvalitetssikres af førende fagspecialister.

Karnov giver 25 % rabat til RådgivningsDanmarks medlemmer på Karnov Online.

Kontaktperson: Jesper Jessing, 31 15 24 42, jesper.jessing@karnovgroup.com
Gå til side
RABAT

Teknisk løsning - chat

Basechat

Basechat benyttes af i alt 26 rådgivninger i Danmark og 9 i udlandet og leverer blandt andet anonym chat og gruppechat.

Basechat levere også SMS, videosamtaler og mulighed for brugerundersøgelser via surveys.

Kontaktperson: Anders Both, 41 41 10 01, anders@basechat.com
Gå til side
CIM Mobility

talkiing er en chattjeneste, som gør det let for en eller flere rådgivere at svare på henvendelser – også på videochat og gruppechat. Henvendelser kan logges og anonymiseres, og talkiing kan bruges til statistik, registrering, give data på køen til chatten mv. Der er indbygget kunstig intelligens, så rådgivningen kan lægge egne hjælpematerialer ind i systemet, der støtter rådgiverne undervejs i rådgivningen.

Samme brugerflade kan også bruges til telefoni og SMS, understøtter Office 356 login og tilbyder sikker hjemmerådgivning. Der tilbydes 2 timers gratis oplæring i systemet.

Kontaktperson: Allan Krøyer, 21 46 48 91, ak@cim-mobility.dk
Gå til side
NTTdata

NTTdata leverer AI baseret (kunstig intelligens) rådgivningsstøtte, der bidrager med støtte til rådgivere i deres dialog med børn og unge. Formålet er at forbedre og forenkle rådgivernes arbejde ved hjælp af diverse vejledningsforslag, hjælpemidler til kategorisering og sikring af mindre efterregistrering.

Rådgivningsstøtten kan eventuelt kobles på det chatsystem, som rådgivningen bruger i forvejen. Det er desuden muligt at udvide AI potentialet efter behov til også at
bistå ved opkald eller andre kommunikations-platforme.

Kontaktperson: Jonas Holck Telefon, 26 86 39 76, jonas.holck@nttdata.com
Gå til side
RABAT

Teknisk løsning - evaluering

ipnordic

ipnordic leverer intelligente telefoni- og SMSløsninger, som sikrer anonymitet. Virksomheden har desuden udviklet et særligt produkt med statistik inklusiv muligheden for at udsende surveys i forbindelse med evaluering af rådgivningstilbud.

Der undervises gratis i system og statistikprogram.

Kontaktperson: Jesper Wollenberg, 89 10 12 40 / 30 80 76 36, jesper.wollenberg@ipnordic.dk
Gå til side
Tangora Software

Tangora Software leverer et let anvendeligt rådgivningsværktøj, som både kan bruges til anonyme henvendelser og forløb. I systemet kan rådgiverne bl.a. oprette sager og kommunikere med brugere og andre rådgivere. Rådgivningskoordinatoren kan følge med i rådgivningerne med henblik på feedback, ligesom systemet kan trække data og lave statistik samt benyttes til brugerevaluering. Systemet kan anvende i forbindelse med hjemmerådgivning. Tangora Software tilpasser systemet til den enkelte organisations behov.

Kontaktperson: Jens Almborg, 22 22 73 17, jal@tangora.dk
Gå til side
RABAT
eKvator

eKvator leverer skræddersyet intranet og hjemmesideløsninger – herunder systemer, som kan bruges til at lave surveys til brugerevaluering, statistik og visning af resultaterne. Der tilbydes sms-løsninger og løsninger med et link i f.eks. en mail.

Kontaktperson: Sus Rødgaard, 45 76 15 05/ 21 73 13 85, sr@e-kvator.com
Gå til side
evercall

Evercall tilbyder en komplet omstillingsløsning til rådgivningens telefoni. Opsætningen kan nemt og hurtigt ændres. Eksempelvis kan man selv indstille telefonens åbningstid, oprette tastemenuer og indtale velkomstbeskeder. Der er mulighed for at indbygge telefonisk evaluering i løsningen. Derudover kan man gøre brug af en softphone, hvor rådgiveren kan bruge en computer som telefon. Med begge løsninger kan omstillingen bruges fra forskellige placeringer.

Kontaktperson: Thue Skak, 44 40 40 42, TS@evercall.dk
Gå til side
RABAT
Basechat

Basechat leverer tekniske løsninger til SMS, chat og videosamtaler – hertil er tilknyttet muligheden for udsende surveys i forbindelse med brugerevaluering.

Kontaktperson: Anders Both, 41 41 10 01, anders@basechat.com
Gå til side

Teknisk løsning - face to face

Tangora Software

Tangora Software leverer et let anvendeligt rådgivningsværktøj, som både kan bruges til anonyme henvendelser og forløb. I systemet kan rådgiverne bl.a. oprette sager og kommunikere med brugere og andre rådgivere. Rådgivningskoordinatoren kan følge med i rådgivningerne med henblik på feedback, ligesom systemet kan trække data og lave statistik samt benyttes til brugerevaluering. Systemet kan anvende i forbindelse med hjemmerådgivning. Tangora Software tilpasser systemet til den enkelte organisations behov.

Kontaktperson: Jens Almborg, 22 22 73 17, jal@tangora.dk
Gå til side
RABAT

Teknisk løsning - SMS

Tangora Software

Tangora Software leverer et let anvendeligt rådgivningsværktøj, som både kan bruges til anonyme henvendelser og forløb. I systemet kan rådgiverne bl.a. oprette sager og kommunikere med brugere og andre rådgivere. Rådgivningskoordinatoren kan følge med i rådgivningerne med henblik på feedback, ligesom systemet kan trække data og lave statistik samt benyttes til brugerevaluering. Systemet kan anvende i forbindelse med hjemmerådgivning. Tangora Software tilpasser systemet til den enkelte organisations behov.

Kontaktperson: Jens Almborg, 22 22 73 17, jal@tangora.dk
Gå til side
RABAT
ipnordic

ipnordic leverer intelligente SMSløsninger, som sikrer anonymitet. Integreret i systemet er muligheden for statistik, som sikrer anonymitet for borgeren. Ipnordic har desuden udviklet et særligt produkt med statistik inkl. muligheden for at udsende surveys i forbindelse med evaluering af rådgivningstilbud.

Der tilbydes både bordtelefoni og mobilløsninger, telefoniløsninger samt fiber/bredbånd. Der undervises gratis i system og statistikprogram.

Kontaktperson: Jesper Wollenberg, 89 10 12 40 / 30 80 76 36, jesper.wollenberg@ipnordic.dk
Gå til side
CIM Mobility

talkiing er en SMS tjeneste, som gør det let for en eller flere rådgivere at svare på henvendelser. Henvendelserne kan logges og anonymiseres, ligesom Talkiing kan bruges til statistik, registrering, give data på køen til SMSen mv. Der er indbygget kunstig intelligens, så rådgivningen kan lægge egne hjælpematerialer ind i systemet, der støtter rådgiverne undervejs i rådgivningen.

Samme brugerflade kan også bruges til chat og telefoni, understøtter Office 356 login og tilbyder sikker hjemmerådgivning. Der tilbydes 2 timers gratis oplæring i systemet.

Kontaktperson: Allan Krøyer, 21 46 48 91, ak@cim-mobility.dk
Gå til side
Basechat

Basechat benyttes af samlet set 26 rådgivninger i Danmark og 9 i udlandet og leverer  blandt andet teknisk løsning til anonym SMSrådgivning. SMSsystemet kan også bruges som brevkasseløsning.

Basechat levere også webchat, gruppechat, videosamtaler og mulighed for brugerundersøgelser via surveys.

Kontaktperson: Anders Both, 41 41 10 01, anders@basechat.com
Gå til side
NTTdata

NTTdata leverer AI baseret (kunstig intelligens) rådgivningsstøtte, der bidrager med støtte til rådgivere i deres dialog med børn og unge. Formålet er at forbedre og forenkle rådgivernes arbejde ved hjælp af diverse vejledningsforslag, hjælpemidler til kategorisering og sikring af mindre efterregistrering.

Rådgivningsstøtten kan eventuelt kobles på det SMSsystem, som rådgivningen bruger i forvejen. Det er desuden muligt at udvide AI potentialet efter behov til også at bistå ved opkald eller andre kommunikations-platforme.

Kontaktperson: Jonas Holck Telefon, 26 86 39 76, jonas.holck@nttdata.com
Gå til side
RABAT

Teknisk løsning - telefoni

CIM Mobility

talkiing er en telefontjeneste, som gør det let for en eller flere rådgivere at svare på opkald. Opkaldene kan logges og anonymiseres, ligesom talkiing kan bruges til statistik, registrering, give data på køen til telefonen mv.  Der er indbygget kunstig intelligens, så rådgivningen kan lægge egne hjælpematerialer ind i systemet, der støtter rådgiverne undervejs i rådgivningen.

Samme brugerflade kan også bruges til chat og SMS, understøtter Office 356 login og tilbyder sikker hjemmerådgivning. Der tilbydes 2 timers gratis oplæring i systemet.

Kontaktperson: Allan Krøyer, 21 46 48 91, ak@cim-mobility.dk
Gå til side
evercall

Evercall tilbyder en komplet omstillingsløsning til rådgivningens telefoni. Opsætningen kan nemt og hurtigt ændres. Eksempelvis kan man selv indstille telefonens åbningstid, oprette tastemenuer og indtale velkomstbeskeder. Der er mulighed for at indbygge telefonisk evaluering i løsningen. Derudover kan man gøre brug af en softphone, hvor rådgiveren kan bruge en computer som telefon. Med begge løsninger kan omstillingen bruges fra forskellige placeringer.

Kontaktperson: Thue Skak, 44 40 40 42, TS@evercall.dk
Gå til side
RABAT
ipnordic

ipnordic leverer intelligente telefoniløsninger, som sikrer anonymitet. Platformen indeholder bl.a. velkomsthilsen, kø, pausemusik, informationsspot, tastemenu og automatiske åbne/lukke-tider. Integreret i systemet er muligheden for statistik, som sikrer anonymitet for borgeren. Ipnordic har desuden udviklet et særligt produkt med statistik inkl. muligheden for at udsende surveys i forbindelse med evaluering af rådgivningstilbud.

Der tilbydes både bordtelefoni og mobilløsninger, SMSløsninger samt fiber/bredbånd. Der undervises gratis i system og statistikprogram.

Kontaktperson: Jesper Wollenberg, 89 10 12 40 / 30 80 76 36, jesper.wollenberg@ipnordic.dk
Gå til side
Tangora Software

Tangora Software leverer et let anvendeligt rådgivningsværktøj, som både kan bruges til anonyme henvendelser og forløb. I systemet kan rådgiverne bl.a. oprette sager og kommunikere med brugere og andre rådgivere. Rådgivningskoordinatoren kan følge med i rådgivningerne med henblik på feedback, ligesom systemet kan trække data og lave statistik samt benyttes til brugerevaluering. Systemet kan anvende i forbindelse med hjemmerådgivning. Tangora Software tilpasser systemet til den enkelte organisations behov.

Kontaktperson: Jens Almborg, 22 22 73 17, jal@tangora.dk
Gå til side
RABAT
NTTdata

NTTdata leverer AI baseret (kunstig intelligens) rådgivningsstøtte, der bidrager med støtte til rådgivere i deres dialog med børn og unge. Formålet er at forbedre og forenkle rådgivernes arbejde ved hjælp af diverse vejledningsforslag, hjælpemidler til kategorisering og sikring af mindre efterregistrering.

Rådgivningsstøtten kan eventuelt kobles på det telefonsystem, som rådgivningen bruger i forvejen. Det er desuden muligt at udvide AI potentialet efter behov til også at
bistå ved opkald eller andre kommunikations-platforme.

Kontaktperson: Jonas Holck Telefon, 26 86 39 76, jonas.holck@nttdata.com
Gå til side
RABAT

Teknisk løsning - video

Basechat

Basechat benyttes af samlet set 26 rådgivninger i Danmark og 9 i udlandet og leverer  blandt andet teknisk løsning til videorådgivning.

Basechat levere også webchat, gruppechat, SMS og mulighed for brugerundersøgelser via surveys.

Kontaktperson: Anders Both, 41 41 10 01, anders@basechat.com
Gå til side

Undervisning

Institut for Belastningspsykologi

Institut for Belastningspsykologi udbyder kurset Digitalt Grundkursus i Belastningspsykologi, som er et ”gør-det-selv” kursus i forebyggelse af udbrændthed og omsorgstræthed.

Arbejdet med at hjælpe andre mennesker er både berigende og meningsfuldt. At forblive både professionel og omsorgsfuld kræver, at vi har blik for den mentale påvirkning og for egne reaktioner, så vi ikke selv får en mental slagside i form af f.eks. stress, udbrændthed eller omsorgstræthed.

Kursets overordnede formål er at klæde medarbejdere, ledere, frivillig og andre fagfolk på med inspiration, viden, håndgribelige strategier og et fælles sprog, som gør dem i stand til at skabe et godt psykisk arbejdsmiljø – så man til trods for arbejdets indbyggede psykiske krav og potentielle belastninger kan udføre et godt og sikkert arbejde og samtidig selv være i trivsel.

Kontaktperson: Susanne Holm, 24 60 26 90, susanne@belastningspsykologi.dk
Gå til side
RABAT
Modtag nyhedsbrev

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få information om RådgivningsDanmarks aktiviteter.