Generalforsamling 2025

Generalforsamling 2025 Read More »

RådgivningsDanmark inviterer medlemsorganisationerne til generalforsamling 2025.

Medlemmer af RådgivningsDanmark har mulighed for at indstille kandidater til bestyrelsen og sende forslag til behandling på generalforsamlingen. Begge dele skal sendes til bestyrelsen på info@radgivnings.dk og skal være modtaget senest d. 7. marts 2025.

Generalforsamlingens dagsorden, inkl. kandidatliste bliver udsendt per mail senest en måned inden arrangementets afholdelse, dvs. den 7. april 2025.

PROGRAM

  • Valg af dirigent, referent og stemmeudvalg, konstatering af rettidig indkaldelse
  • Bestyrelsens årsberetning og planer for det kommende år
  • Forelæggelse af årsregnskab til godkendelse
  • Behandling og afstemning af indkomne forslag
  • Forelæggelse af budget for det kommende år til godkendelse
  • Valg af bestyrelsesmedlemmer
  • Valg af ekstern revisor
  • Eventuelt

TID OG STED

Generalforsamlingen finder sted d. 8. maj 2025 kl. 14-15.30 i Kulturhuset Indre By (salen), Charlotte Ammundsens Plads 3, 1359 København K.

Medlemmer, som ikke har mulighed for at deltage fysisk på dagen, kan deltage online. Når du tilmelder dig nedenfor, kan du vælge online-deltagelse.